Mamy dla was niespodzianki

Słowo niespodzianka kojarzy się pozytywnie. W kontekście zakupów, niespodzianką jest dla mnie np. promocja na wszystkie kosmetyki w Rossmannie -40% (raz/dwa razy w roku zdarza się coś takiego). Dlatego poważnie zwątpiłam, gdy zobaczyłam świąteczną gazetkę promocyjną Hebe ze sloganem Katalog pełen niespodzianek. Ponieważ już kiedyś miałam przygodę właśnie z gazetką z Hebe [możesz o tym przeczytać tutaj], postanowiłam na szybko wybrać jeden* produkt i sprawdzić czy oferta Hebe może być określona jako niespodzianka.

Pod lupę wzięłam wodę perfumowaną Escada Magnetism edp 75ml, która została przeceniona ze 199 zł na 169 zł..

Według słownika PWN niespodzianka to:

  1. «prezent będący dla obdarowanego zaskoczeniem»
  2. «coś, czego się ktoś nie spodziewa»

Nie spodziewałam się, że np. w sklepie internetowym Perfumesco ten sam produkt można kupić za 129 zł… i nikt nie pisze o niespodziankach.

 

perfum

*Wybrałam pierwszy produkt, który rzucił mi się w oko. Zdaję sobie sprawę, że sprawdzenie jednej rzeczy nie jest reprezentatywne, ale jeśli ktoś znajdzie prawdziwe niespodzianki w tej gazetce i napisze do mnie, to zaktualizuję wpis.

Skomentuj

