O poświątecznych promocjach można najwyżej pomarzyć

Dodatkowe rabaty do -20%

Gorące przeceny aż do -50% na wybrany asortyment

Świąteczne hity cenowe nawet do -60%

Jeszcze większe przeceny do -70%

Od bitego miesiąca mówią o nich w wiadomościach, krzyczą w radiu, w reklamach, postują na fejsbuku. Ruszyły wyprzedaże! Te hasła wyzwalają we mnie całą gammę negatywnych emocji od niesmaku do złości. Właśnie przeszłam się z notesem po wybranych sklepach*, żeby podzielić się z wami moją autorską oceną, gdzie może warto zajrzeć, a gdzie stracimy czas.

JYSK

Praktycznie co druga rzecz jest opatrzona żółtą metką (obniżona cena). W sklepie zauważyłam nieliczne dobre okazje, ale też stosunkowo dużo rzeczy odkurzonych z poprzednich sezonów. Naciągana promocja na poduszki za 15 zł – identyczne 2 lata temu kupiłam w promocji za… 15 zł. Przeceniona pościel niskiej jakości i różne dziwne zabawki… Mam odczucie, że JYSK na każdą wyprzedaż wyciąga z zaplecza te same gadżety. Dodatkowo wszystko jest porozrzucane, ekspozycja kojarzy mi się z targiem staroci. Fajna natomiast wydała mi się oferta na szlafrok (45 zł) czy narzuty na łóżko (60 zł).20141228_165545

20141228_165700

JYSK Wyprzedaż

 

SMYK

Szukasz dobrych cen – omijaj z daleka. Tutaj obniżone ceny głównie na ubranka dla dzieci, na zabawki raczej nie. Przykładowo 5 par skarpetek dziecięcych przecenione z 25 na 17 złotych… Hit czy kit cenowy?

CROPP

Zabierzcie mnie stąd! Za takie przeceny powinni przepraszać.

CARRY

Jest ok. Byłam pozytywnie zaskoczona stolikiem z męskimi koszulami „od 49,90”. Tutaj tylko jedna koszula kosztowała 69,90. Wszystko wyglądało skromniej niż w innych sklepach – nie czułam, że krzyczą na mnie SALE SALE z każdej strony.

NEW YORKER

Niczego specjalnego się tutaj nie dopatrzyłam, sporo słabej jakości szmatek.

H&M

H&M w Polsce to jedno wielkie rozczarowanie. Poświąteczne wyprzedaże za granicą w tym sklepie dają możliwość znalezienia na prawdę fajnych rzeczy za małą cenę. Tutaj jedyne co udało im się zrobić to wielką ściemę w postaci czerwonych sloganów z napisem SALE. Letnie buty, letnie sukienki sprzed 2 lat. Swetry zależałe w magazynach znajdują się teraz na wieszakach za ok 60 zł. Jest bardzo, bardzo źle.

Reserved, Orsay

To co było przed świętami jest dalej – bez znacznych zmian.

Reserved

Wyprzedaż Reserved

 

MOHITO

Wygląda na to, że poświąteczną wyprzedaż w Mohito można rzeczywiście nazwać wyprzedażą. Znajdziemy tu dobrej jakości ubrania o prawdziwie obniżonej cenie. Minusem jest ograniczona dostępność rozmiarów. Jest też trochę rzeczy, których Mohito próbuje się pozbyć od jakiegoś czasu. Podpytałam sprzedawcę… po Sylwestrze ma być jeszcze taniej.

ZARA

Tutaj nadal nie wyłapiemy jeszcze świetnych okazji, ale obniżki są odczuwalne. Dowiedziałam się, że co dwa tygodnie cena będzie systematycznie zaniżana. Nic tylko czekać.

BERSHKA

Za oknami minusowe temperatury – ma być jeszcze zimniej, a Bershka stawia na plażowe spodenki… Bez komentarza

Poświąteczna wyprzedaż Bershka

SEPHORA

-25% na makijaż – nie jest źle, ale zawsze może być lepiej ;)

SUPER-PHARM

W  tym sklepie fantastyczne okazje na makijaż do 02.01.2015: 1+1 za groszSuper-pharm

CCC

Wizualne oszustwo – cały sklep obwieszony „-50%”. Prawdziwa promocja to -30% na wybrane modele.

20141228_171432

CCC -50%, naprawdę jest tylko -30%

Wiele sklepów daje nam możliwość zwrotu towaru w ciągu 30 dni. Wiecie już do czego zmierzam? Kupujemy, czekamy na większe przeceny, zwracamy i kupujemy ponownie :)
Tym sposobem co ładniejsze rzeczy nie wyprzedadzą się, a my zaoszczędzimy! Należy nam się za to, że wcześniej poświęciliśmy nasz cenny czas, wyszukując lepsze sztuki wśród magazynowej tandety.

*sklepy wybierałam wchodząc po kolei do każdego, który znajdował się w galerii

3 uwagi do wpisu “O poświątecznych promocjach można najwyżej pomarzyć

Skomentuj

