Uwaga na ‘’kobiece wersje’’ produktów. Zapłacisz więcej

Różowa wersja plastikowych golarek ‘dla kobiet’ kosztuje ponad złotówkę więcej niż niebieska ‘dla mężczyzn’. W domu miałam obie (różową i ostatnio zakupioną niebieską) i nie mogłam uwierzyć gdy okazało się, że golarki są identyczne.

Kompletnie nic, z technicznego i użytkowego punktu widzenia, nie tłumaczy dlaczego różowa miałaby być droższa. Obie testowałam, załączam zdjęcia*:


Golarki Biedronka

męskie damskie

Nie pierwszy raz spotykam się z dyskryminacją ze względu na kolor, zdarza się, że te bardziej chodliwe potrafią być nawet 200% droższe.  W tym przypadku nie chodzi o kolor. Opakowanie wyraźnie sugeruje, że tylko droższy produkt jest odpowiedni dla pań.

Ponad tydzień temu wysłałam mejla do Biedronki mając nadzieję, że jakoś się wytłumaczą:

Dlaczego golarki dla kobiet kosztują ponad złotówkę więcej niż prawie
identyczne golarki dla mężczyzn?
To jest absurdalne… z jakiej racji mam płacić za to, że jestem kobietą?
Kto ponosi odpowiedzialność za uszczuplanie portfela płci żeńskiej?

Dziwne, że nie odpisali… Myślałam, że obsługa klienta w Biedronce ogarnia, ale widocznie zabrakło im szablonu…

Podoba Ci się to co czytasz, i chcesz być na bieżąco? Polub stronę na facebooku.

*Minimalne różnice mogą polegać na tym, że różowa była stara, a niebieska nowa. Nie znalazłam nic co miałoby tłumaczyć różnicę w cenie.

Golarki Biedronka

Skomentuj

